fredag, april 6

Oväntade bilder från Scifi-mässan och ganska många djur.

Jag blev själv ganska besviken när jag upptäckte att de flesta bilder jag hade på mobilen var hemliga. Det är alltså bilder jag inte kan visa ännu men kan lägga upp längre fram.

Jag har bland annat denna bilden:
Ett par vanliga tråkiga byxor tänker la ni, men det är faktiskt ett litet projekt. Har nämligen aldrig känt mig bekväm i dessa då det är lite för långa för mig, men jag har börjat att förvandla dem! De är nog klara tills i morgon eller tills på söndag, så då får ni ser det färdiga resultatet!


Och här kommer lite bilder från Scifimässan:

Här är en bild på en facehugger som "medverkade" 
i Aliens! Det tyckte jag var mäkta imponerande.

En ganska ocharmant bild på mig själv :P

(Änder som var på väg över vägen, ganska awesome)

Tråkigt nog var det nästan de enda bilderna jag tog då jag för det mesta glömmer av att ta kort. Men, för att kompensera för detta lägger jag upp lite bilder på söta ödlor istället.

Detta är Neo, en av våra Sauror!

Detta är jag, ingen ödla. (Kanske en 
skräcködla hohoho)

Willow! he is the king of the cloth-pile.

Det får bli en bättre och en mer innovativt och intressant inlägg någon annan dag, känner mig alldeles för oseriöst idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar