lördag, april 21

Mitt nya mönster! Kanin-amigurumi!

Här är hon!





Jag måste säga att jag är ganska nöjd ändå, det är några saker som korrigeras. Så som:
  • Huvudet blir större nästa gång.
  • Kjolen börjar längre upp.
  • Större underbyxor. (JA hon har virkade små underbyxor!)
  • Benen.
Jag har märkt att jag är väldigt förtjust i rörliga leder, men har även märkt att det är väldigt svårt att få till benen. Både med och utan rörlighet. Men jag känner att ju mer man håller på ju mer börjar man få fram en egen stil och kan klura ut nya roliga mönster.


Behöver verkligen köpa lite nytt garn då jag börjar få slut på massa färger. behöver mer gult, brunt, blå och röd. Det är ganska basic färger som jag saknar. 

Funderar nu på om jag ska börja virka en kanin till (eller något annat) efter samma mönster fast jag i såna fall ska renskriva det samt fixa lite saker. Bland annat de saker som står där uppe.
Men nu säger jag och kaninen godnatt, nu ska jag se på film sedan sova.


Hejdå!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar