onsdag, april 25

Fick pengar, köpte garn.

Ja, vad kan man annars spendera studiebidraget på?
Jag har räknat ut att de månader jag inte behöver köpa medicin så har jag 600 kr per månad.

De månader jag måste köpa medicin cirka 100 kr.
Har köpt garn för 200 kr idag, så det blir inget mer sånt denna månaden :(

Ska försöka få upp en sida där man kan se vad jag säljer och även kan lägga in egna beställningar, men det får jag göra i helgen, ville mesta lägga upp en bild på mitt fina inköp.


Här är det! Det är åtta stycken Red Heart Detroit-garner. Alla är i akryl (det enda jag har råd att köpa), och de är alla på 100g alltså 250 meter. Jag har alltså nästan köpt ett helt kilo, eller 2000 meter, som är det samma som 2 kilometer! Och det hade jag gjort om jag hade haft mer pengar. Hade väldigt svårt att välja ut dessa färgerna. Ska tillbaka och köpa marinblå, mörkgrå och kanske den mörkt röda. Men det får bli nästa månad det.

Behöver verkligen ljusgrönt också.

Ska börja på ett nytt litet "projekt" ikväll också. Hade tänkt börja på det med en gång men kom på att virknålarna ligger hemma, och jag befinner mig hemma hos Måns. Men här är de utvalda färgerna i alla fall, så ni får ett litet smakprov på det som komma skall.


Mer hinner det inte bli idag, ska försöka lägga upp bilder någon dag, bland annat smyckena som jag redan nämnt. *tjatig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar